söndag 29 mars 2009

sommartid

...och en förlorad timme i natt. Men jag är pigg och utvilad eftersom jag faktiskt gick och la mig strax efter klockan 8 i går kväll.
I går var en sån där dag när jag helst av allt ville vara i fred, men hur lätt är det i en fyrabarnsfamilj? Jag var och storhandlade själv, det var skönt, medan Sven och Hanna var på cirkusteater, och på eftermiddagen smet jag ut och åkte och tankade bilen medan Sven pluggade och Hanna lekte hos Ellinor. Efter att jag nattat Hanna laddade familjen för Earth Hour, men då gav jag upp och gick och la mig. Jag tror att de hade trevligt, synd bara att köket ser ut som ett katastrofområde.

Idag ska jag (ensam) åka till Trädgårdsmässan där jag ska träffa min svägerska Görel och kanske min bror Masse. Det är mässans sista dag idag och vår plan är att om vi kommer dit runt tre kanske de flesta har hunnit gå hem. Dessutom kanske man kan göra fynd de där sista timmarna?

Inga kommentarer: