söndag 15 mars 2009

Direktimport

När man som jag har en bror som utan underdrift är en frequent flyer händer det ibland att det landar bra gejjer från fjärran land i ens hem.

Ett exempel är den här söta kinesiska klänningen, direkt från Hongkong (vad var det den hette nu igen, Görel?)
En annan grej är den här underbara tvålen från Bath & Bodyworks i New York. Den högra fick jag i julklapp, den vänstra är ny, på beställning. Den är bra av två anledningar: dels är den antibakteriell, vilket verkligen är ett STORT plus i dessa vinterkräktider, och dels kommer den ut ur pumpen som ett härligt löddrigt skum.

Jag skulle också kunna visa er mitt fina halsband som jag fick i julklapp, men det finns tyvärr inte på bild än.
Tack Björn för alla fantastiska presenter genom åren!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Rodnar klädsamt.Tittar ner i marken.Skrapar lite med ena foten. "Äh, det var så lite..."

Masse sa...

Görel hälsar att det heter "qi pao" och uttalas tjipow...

Hanna är fantastiskt söt i sin klänning...

Anonym sa...

Vilken söt liten fyra-åring! Massa grattis från tant Anna (som varit och åkt skidor och haft dålig koll på viktiga datum..)i efterskott! kram

P sa...

En sådär söt klänning, fast i turkost, fick E när mormor var i Kina för ett par år sedan. Tyvärr är den alldeles för liten nu..