lördag 14 mars 2009

badrumsstatus

Antar att ni brinner av iver att få veta hur det ligegr till emd vår lilla badrumsrenovering. Läget just nu är att golvet är flytspacklat, ska slipas på måndag och det nya golvet läggs in på tisdag. Därefter är du välkommen att kakla, pappa!

I morgon ska vi på turné: först till Arninges K-Rauta för att lämna tillbaka blandare och köpa mer grått 5x5-kakel. Sen till Ikea för att kolla badrumsinredning. Sen till Bauhaus för lite mer av samma sak.

Nu är jag så trött så att jag knappt kan tänka sammanhängande, så jag avsluzzzzzzzzzzzzzzzzzz

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Ligerg och bujder" Lite bloggdyslexi idag eller?
Men det är väl inte så konstigt efter att ha kalasat. Sov gott!

Anonym sa...

ja, jag såg det, och diagnosen är riktig. Kalasdyslexi, kan man säga. Ork int!

P sa...

Jag är jättenyfiken på hur fint det kommer att bli!!

Anonym sa...

Jag med! :)
Expectations are high...