lördag 14 mars 2009

Puh!

Vi överlevde! Det kom 18 barn till kalaset, och alla var trötta men nöjda när det var dags att gå hem. Både Sven och jag känner oss helt slut och tackar högre makter att det är ett år kvar till nästa gång. Jag tvivlar på att vi bujder alla barn då, vi nöjer oss nog med flickorna tror jag.

Kommer aldrig gästerna?

Mumsiga muffins

Hanna fikar med sina vänner
(Elin tv th med nybrutet nyckelben)


Elin och Hanna med sina fiskdammsfiskar!

Hanna fick en massa fina presenter som vi nu har börjat upptäcka. Det står en hel kasse kvar med roliga saker som vi ska titta närmare på i morgon.

4 kommentarer:

P sa...

Vilken kul idé med fiskarna!! Den ska jag ta med mig :)

Anonym sa...

Tack! de är sydda, ville inte häfta eftersom barnen kan göra sig illa då... det var lite pyssel, men det var det värt!

P sa...

Å vad smart! Och egentligen är det ju rätt korkat å ha en påse fylld med godis när det är en fiskdamm som man fiskar i...Det är ju klart att det ska var fisk! Superidé!

Jag är nästan som du sa...

Ja fast lite deppigt att se hur de rev upp dem på typ 0 sekunder, när man lagt ner så mycket tid... men barnen blev verkligen jätteglada för sina fiskar!