onsdag 8 april 2009

Mammas dag

Idag var Hanna på dagis, och jag fick flera timmar för mig själv. Underbart!

Först tvättade jag bilen (den var röd!!!) och sen åkte jag till Ikea och köpte bl a rullgardin och gardinstång. Jag fick också en ny huvudkudde, hoppas det hjälper mot min onda axel/nacke.
Därefter åkte jag till Plantagen och köpte penséer och träolja, och sen vidare till Stinsen där jag strosade länge och försökte hitta någon fin vårig topp (utan framgång. varför finns det bara stl xxsmall kvar i affärerna? Är inte det ett tecken på att man kanske ska köpa in fler plagg i lite mer normala storlekar?). Jag köpte strumpbyxor till Hanna och strumpor till mig, och sen blev det en lunchmacka på Wayne's.

Efter det kändes det underbart att äntligen få hämta Hanna och höra allt om påskfesten och den knäppa påsktuppen som kom på besök!

Inga kommentarer: