onsdag 8 april 2009

Sakta men säkert

I fredags gjorde jag en lista på saker jag ville hinna med under lovet. Om ni klickar på länken ser ni att det mesta faktiskt är struket, alltså gjort! Yäy!!

Det man kan konstatera är väl att listan egentligen innehöll alldeles för många måsten och alldelels för få roligheter. Men jag lovar, dem har jag / ska jag också hinna med! Det är bara det att man inte känner sig lika duktig när man stryker roliga saker...

Och det här med sova.... Eftersom Sven har börjat sju hela veckan är det ju lätt att lista ut vem som får pallra sig upp vid halv åtta - åtta när 4-åringen behagar vakna. Fast jag kanske kan få en rejäl sovmorgon innan jobbet börjar igen? Please??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar i mitt stilla sinne när lilla makens väckarklocka ringer?Mm

Jag är nästan som du sa...

jamen såklart att även han ska få sova! I morse sov vi till halv nio alla tre, det är ju helt okej. Tycker jag i alla fall!