tisdag 11 augusti 2009

Kap


Var på Plantagen idag och gjorde två riktiga kap:

Först hittade jag en blå smultronkruka för 20:-. En sån tänkte jag köpa nästa år och plantera jordgubbar i (eller så kan man ha kryddväxter i den), så gissa om jag slog till!
Sen gick jag för att titta om det fanns några billliga utemöbler. Vårt bord är på tok för litet för en familj på 6 personer, och när vi äter finns inte plats för kastruller och skålar och sånt på bordet. Jag hittade ett ensamt vitt bord i metall som var fint, men såg inget pris. Jag haffade en personal som sa att bordet hade kostat 2 995:- men att det nu var nersatt till 499:- och det här var det enda som fanns kvar. Läge att slå till, alltså! Efter telefonkonferens med Sven betalade jag bordet, men kunde inte ta med det eftersom jag hade lilla bilen. I stället fick Sven åka och hämta det efter jobbet.
Shopping - I love it!

1 kommentar:

P sa...

Tänk vilken glädje lite shopping kan ge!!!