torsdag 29 oktober 2009

Mini make-over

I våras gjorde vi om vårt badrum på nedre plan. Vi är fortfarande supernöjda med reslutatet, men tyvärr blir ju kontrasten till vårt tidigt-90-tal-badrum där uppe desto större. idag var det dags för en mini makeover!

FÖRE

EFTER






Svarta kakeldekaler att klistra över de blåa, nytt duschdraperi, ny matta och ny papperskorg.
Summa ca 620:-, helt okej!
Kvar att göra är att byta ut de überfula skåpen, byta duschslang och sätta upp duschstång, ny taklampa, lite nya handdukar och tandborstmuggar. Allt i sinom tid. Det fula blåa golvet får tyvärr vara kvar tills vidare.
(Minus dock för att de svarta dekalerna var aningens för små - tittar man noga ser man en tunn blå kant runt om. Men jag beslöt mig för att det iaf var en förbättring mot tidigare, och håller tummarna för att det inte ska märkas för mycket...)

3 kommentarer:

P sa...

Mycket snyggt!!!! Bra gjort!

Jenny sa...

Snyggt! Ser att du läser Fyrvaktaren av Läckberg. Är det din egen och i sådana fall, kan jag låna den? /J

Jag är nästan som du sa...

Tack! Ja visst får du låna den Jenny, förmodligen redan på måndag :) ska bara kolla om sven vill läsa den först men han bara pluggar hela tiden så det är nog ingen risk. Boken är mycket bättre än den förra, som jag tyckte var väldigt slarvigt skriven.