onsdag 28 oktober 2009

Nya tag

Inspirerad av Jenny har jag nu bokat om min tandläkartid och bokat tid för linskontroll och utprovning av nya glasögon. Mina nuvarande är tio år gamla och räcker inte till nu när jag börjar få tantögon. Att läsa i sängen är inte kul längre, eftersom det inte funkar vare sig med eller utan glasögon.

Jag har också försökt ringa och boka en klipptid, men ingen vill svara på mitt vanliga ställe. Funderar på att prova ett nytt lokalt ställe, men hittar det inte på Eniro, får kanske svänga förbi där i morgon.

Nu återstår bara att lämna in vinterjackan på kemtvätt, sen är listan tom - muahahaha! As if!

5 kommentarer:

Lena sa...

Lista blir väl aldrig tom, eller har jag missat nåt???

Lena sa...

Listan blir väl aldrig tom, eller har jag missat nåt???

Jag är nästan som du sa...

nä, den blir ju aldrig det....

P sa...

Bra jobbat tjejen!!!!

Jenny sa...

Jättebra! Jag har klippt mig men jag gick till ett nytt ställe och jag är INTE nöjd. Hm. Ska återgå till mitt vanliga ställe igen men jag känner mig lite som skurk som bytt ställe och nu vill komma tillbaka. Dyrt var det också!!!! /J