torsdag 27 maj 2010

Basar och hallstädning

Hanna lider av sviterna efter sprutan: ont i benet och lite feber. Basar på förskolan och sen hem och städa hallen. Många turer upp och ner för trappan med jackor, skor, vantar, hjälmar, med mera. Samt några turer ut till förrådet med barnvagn, tavla, brevlåda med mera. Nu Bolibompa, Festis och chokladbollarna vi köpte på basaren.

Hur det går med nattningarna? Jo tack, hittills har vi 100% måluppfyllelse, även om det inte har gått smärtfritt. Mycket tålamod och mycket uppmuntran och kärlek har behövts. I går kväll fick jag sitta på min säng i rummet intill och läsa trädgårdstidningar tills hon somnade (vilket gick ganska fort när det väl blev lugnt). I kväll kämpar vi vidare.

Update: i kväll somnade hon nästan direkt. Jag gick ner, och när jag inte hade hört något på en kvart smög jag upp - snark!

Inga kommentarer: