lördag 1 januari 2011

I väntan på Ivanhoe

(när börjar det, egentligen?)

Jag bakar bullar. The Leila way. Mina slöfisar till älsklingar har itne lämnat soffan än, men jag försöker jaga upp dem så att Hanna kan få ett välbehövligt bad. Sen vill jag gärna hinna ta en prommis innan det blir mörkt, men jag har inte alltför höga förhoppningar om det.

En tanke till ett nyårslöfte är att bli lite bättre på att blogga. Jag älskar att bläddra tillbaka bland gamla inlägg och läsa, och för att kunna göra det i framtiden måste jag ju skriva lite mer. Jag kanske inte kommer upp i 70-80 inlägg som i den gamla goda tiden, men några fler än 20 kanske jag kan lyckas med. Bloggen är nu inne på sitt 6:e år, det är ju helt fantastiskt!!

Nu: tillbaka till bulldegen.

1 kommentar:

Amanda och Julia sa...

Hej! Tack så jätte mycket för presentkorten & korten på Hanna! Vad stor hon har blivit. Hälsa och tacka alla i familjen. Kram