onsdag 20 juli 2011

Onsdag = tvättardagen

God morgon! I natt var tandfén här, eftersom Hanna tappade sin femte tand igår. Tyvärr blev hon (tandfén) lite förvirrad eftersom jag och Hanna bytte säng i går. Guldpengen låg under min kuddde i Hannas säng, så vi fick leta lite innan vi hittade den.

Idag ska jag tvätta allt som ska med till Kreta, och en del annat också. Sen ska vi åka och äta lunch med Sven, och försöka få honom att köpa sig ett par nya shorts :)

Men allra först ska jag ta en dusch medan Hanna tittar på Sommarlov, och sen blir det frukost. Hanna är inne i en tung "rostat bröd"-period, så jag gissar på det. Med min hemgjorda röda vinbärsmarmelad. Och kaffe!

2 kommentarer:

Masse sa...

Dricker Hanna kaffe till frukost? :-)

Jag är nästan som du sa...

Haha, jag visste redan när jag skrev det att det kunde misstolkas :)Nej, hon fick O'boy.