lördag 29 november 2008

Hiss eller diss?



Just nu ligger dessa skor och lurar i en skokartong nära mig. Jag har köpt dem, gillar dem rätt bra men vet inte om jag ska behålla dem. Problemet är att jag inte vet om jag tycker att de är tillräckligt sköna? När jag provade dem vid inköpstillfället var de helt okej, men nu vet jag inte. Tänkte gå runt lite här hemma med dem idag men orkade inte leta upp ett par strumpor (jag är ju sjuk, ni vet) så än svävar jag i ovisshet. Sköna eller inte? Snygga eller inte? Behålla eller inte?Vill ha ett par skor som funkar i terräng och i de flesta väglag.

Så hjälp mig nu. Hissa eller dissa?

4 kommentarer:

Masse sa...

Skitsnygga!

Anonym sa...

Instämmer! Mm

P sa...

Snygga!
Men dissa dem om de inte är tillräckligt sköna. Risken är väl att du kommer på att de faktiskt inte var bra när du använt de 1-2 gånger, och då är det ju försent att lämna tillbaka.

Anonym sa...

Vad du är förståndig P! Egentligen ser dom inte så sköna ut och antagligen var dom inte helt gratis heller. Mm