tisdag 30 december 2008

är det inte det ena så är det det andra

jaha ja. Ryggvärken är nästan borta, men istället har jag feber. Frossan nyss var inte att leka med, I tell you. Men nu är jag tillbaka på banan och har precis ätit en fantastisk kycklingpaj som min fantasiske make har lagat med hjälp av vår fantastiska dotter.

Influensan? Och kan jag anta att de senate dagarnas ryggvärk bara var början på det som nu har blivit?

En bra sak: man gör inte av med en massa pengar man inte har när man inte kan springa på mellandagsreor.

Å till sist vill jag be om ursäkt för de senaste dagarnas gnällblogg. Det verkar inte vara någon hejd på gnälleriet. Bare with me eller take a break.

1 kommentar:

P sa...

Jag e me!!
Å grattis kanske man ska säga ;)
Men kul att julen va ok iaf,
Jag börjar bli frisk nu efter exakt 1 vecka på sofflocket.